Teoria nowoczesnej grafiki komputerowej

Autor: Urszula Strojny

Licencja CC BY-NC-SA 3.0 PL

Data ostatniej modyfikacji: 23 listopada 2009

Opis

Opiekun naukowy: dr hab. inż. Tadeusz Szuba, Wydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej AGH

Strona internetowa powstała na podstawie materiałów z wykładu do przedmiotu Teoria Nowoczesnej Grafiki Komputerowej prowadzonego przez Pana dra hab. inż. Tadeusza Szubę, prof. AGH.
W części teoretycznej znajdziesz najważniejsze treści przedstawione na wykładach z przedmiotu, wzbogacone o różnorodne ciekawostki i informacje dodatkowe (zagadnienia: definicje, historia grafiki komputerowej, grafika rastrowa a grafika wektorowa, filozofia nowoczesnej grafiki komputerowej, systemy przechwytywania ruchu, sztuczna inteligencja w grafice komputerowej, technologia CUDA, przykładowe zastosowania nowoczesnej grafiki komputerowej).
W części praktycznej zebrano informacje dotyczące kilku przykładowych programów stosowanych w nowoczesnej grafice komputerowej, a także praktyczne ćwiczenia umożliwiające sprawdzenie zdobytej wiedzy.

Strona w 2012 r. zajęła II miejsce w konkursie „Notatki w Internecie”. Więcej informacji nt. konkursu dostępnych jest na stronie http://notatki.cel.agh.edu.pl.

X